De katten zijn blij dat ik er ben (lang vervlogen is de tijd dat ze gepikeerd een uur in de tuin van de buren gingen zitten wanneer ik terug kwam van vakantie).
Ik moet mezelf dwingen tot naar buiten gaan in wat geloof ik ‘weer en wind’ heet om de buitendieren te voeren.
Ik denk: een uurtje CSI kijken.
Lekker met de kachel aan.
En zet om tien voor acht (programma begint om acht uur) de tv aan.
Geen beeld.
Shit shit shit.
Ik liet voor R. een print achter met hoe je dat simpel kunt verhelpen maar die print is weg dus zoek ik het nog een keer op bij Ziggo (nadat ik eerst keek of in mijn postcode een storing was – niet).
Print gedaan, handelingen uitgevoerd: “dit netwerk heeft geen tv service”.
Dit weer ingevoerd op de site van Ziggo (waar ze NOOIT van die melding blijken te hebben gehoord) en ook bij google (waar ze er wel van hebben gehoord maar dat is iets anders dan een oplossing vinden).
Ik stuur een ‘help’-tweet naar de ziggo-webcare die pretendeert 24/7 beschikbaar te zijn.
Geen reactie.
Ik probeer alles nog een keer.
Ik doof de haard.
Ik probeer me niet druk te maken.
Ik denk: misschien doet-ie het morgen gewoon weer.
Ik denk: ik heb zo helemaal geen zin in een helpdesktypje dat me vraagt of ik wel kabel 1 goed heb aangedrukt en anders even kabel 2 die ik vast ergens los heb liggen er in wil duwen.
aithos zegt
Bah!
Maar uiterst welkom!
Jeanne D zegt
Ach, internet doet het nog 🙂 probeer ik mezelf te troosten.