Voor email gebruikte ik Eudora.
Sinds Windows 10 kan dat niet meer.
Dus moest ik Outlook kopen en toen meteen maar Office 365 Home Abonnement omdat de OneDrive cloud me ook wel handig leek.
Een jaar geleden installeerde ik OneDrive maar dat ging niet goed en toen vroeg ik hulp.
Een deskundige volstond met het sturen van een link naar YouTube waar ik niets aan had omdat het beginbeeld al afweek (aangezien ik niet op nul begon maar al eerder zelf had zitten prutsen).
Gisteren doet mijn webmistress via TeamViewer haar best.
Ze logt in met mijn email adres. Wachtwoord? shit – vergeten.
Maar ‘wachtwoord vergeten’ is ook hier een optie dus ‘stuur maar een code toe, Microsoft’.
Dat moet een paar keer worden gevraagd maar daar is de code.
Invullen. En nu heeft Microsoft weer niet van mijn inlog gehoord.
Een paar keer geprobeerd en na anderhalf uur de strijd gestaakt.
Webmistress stuurt een help-mail aan Microsoft met het vriendelijk doch dringend verzoek om mijn account te resetten zodat we inderdaad vanaf nul kunnen beginnen.
Ik voel me uitgedaagd.
Geef een reactie