Al snel vertoont mijn nieuwe Ultrabook kuren.
Hij blijft hangen. Hij geeft (o schrik) een zwart scherm.
Hij zegt dat ik Windows verkeerd heb afgesloten (wat ik echt niet deed).
Hij geeft… een blauw scherm.
En dan… nog een blauw scherm.
En vanmiddag wéér 1.
Ik noteer iets waarover hij klaagt, ik google het en wat ik vind maakt me niet vrolijk.
Ik bel MyCom Alkmaar, vraag of ze morgen direct kunnen repareren als ik ermee langs kom.
‘Direct’ omdat de ultrabook is ter vervanging van een PC die óók al kapot is zodat ik anders helemaal zonder internet zit.
De aardige jongen aan de telefoon doet begrijpend (geen internet = bijna dood).
Hij heeft de oplossing: ik krijg een nieuwe.
Want als deze zo snel foutmeldingen gaf, is het gewoon een fout apparaat.
Geen probleem, ruilen ze morgen even om.
Heel aardig natuurlijk, afgezet tegen het moeizame gedoe van Paradigit.
Maar dit betekent dat ik helemaal opnieuw moet beginnen met alles installeren.
Alle moeite van een hele week prutsen voor niets.
Linda zegt
Alles opnieuw installeren is een ellende maar de service van Mycom is wel goed…ik koop zelf altijd bij Mycom en ben zeer tevreden over hun service. Ik hoop dt hierna de ellende ene beetje voor bij is voor je…hoe is het met je rug?