Credit cards willen graag dat je je rekening online bekijkt.
Zoals ING wil dat je je tancode per sms laat toesturen ipv die gewoon van een papier over te tikken.
Met American Express ging ik overstag.
Wat niet echt makkelijk was want de site draaide me alsmaar rond en rond en steeds moest ik opnieuw iets invullen en dan begon de slinger opnieuw.
Zodat ik ze opbelde en toen schakelde de man aan de andere kant op zijn computer wat uit en toen eindelijk kon ik mijn rekening online inzien.
Wat ik nooit doe – ik wacht wel op de papieren rekening die drie dagen later komt.
Toen wou Visa dat ik afstand deed van de papieren rekening en overschakelde op online.
No way dacht ik en gooide post hierover bewust keer op keer in de prullenbak.
Vandaag krijg ik deze brief
Ach jee – hun mail is niet aangekomen.
En ik zie al wat er mis is: een M te veel in mijn achternaam. Zou ik dat nou verkeerd hebben ingetikt?
Nee. Want er zit nóg een fout in. De underscore tussen mijn voor- en achternaam die een streepje moet zijn.
Maar ze zitten wél in de buurt. jd@jeanne-doomen.net is het juiste adres.
Hebben ze er nou met opzet kleine fouten in gemaakt zodat ik denk dat ik het zelf heb gedaan en dat ik het gewoon even moet rechtzetten?
Het lijkt wel een Nigeriaanse oplichtersbende.
Geef een reactie