Hertz mailt me dat ik vast geen zin heb om bij ze in de rij te staan en dat ik daarom nú online kan inchecken.
Ik vul dus mijn rijbewijsnummer en nog wat feitjes in en doe ‘klik’.
Hertz zegt dat hij alles even gaat verwerken en geeft me dan mijn formulier terug met daarboven in rode(!) letters:
Tariefcode – We hebben geen tarief gevonden dat voldoet aan uw criteria. Dit is waarschijnlijk veroorzaakt doordat de aanbieding niet beschikbaar is bij de gekozen locatie, tijd of voertuig. Als u een aanbieding wilt, controleer dan alstublieft de voorwaarden en condities en wijzig uw verzoek. [DE138]
Alleen wil ik helemaal geen aanbieding en hád ik ook geen aanbieding.
Het enige dat ik wou (omdat *zij* dat vroegen) is: online inchecken.
Ik negeer dus dat rood en klik nóg eens dat ik verder wil.
Opnieuw m’n formulier terug met de rode tekst.
Zodat ik nu zit te zenuwen dat mijn reservering niet klopt.
En zeg nou niet: er zijn vast auto’s zat. Ik wil een type auto waarvan er vorige keer slechts 2 waren.
Een SUV met GPS en Satellite Radio.
En die twee waren er toen ook maar toevallig omdat mensen uit Vegas een drop-off in Phoenix hadden gedaan.
Voorpret.
Geef een reactie