Ik ga niet
* van alles demonteren en openschroeven en het met de handleiding in de hand eens helemaal zélluf aanleggen (dit nav tips die ik per mail krijg)
* weer de Helpdesk bellen (aangezien ik het daar helemaal mee gehád heb en het me ook telkens erg veel tijd kost die ik nu niet héb omdat ik het zondagverhaal voor Fanlog moet schrijven en klaarmaken voor publicatie)
* helemaal *niets* doen (dit voor wie me bezorgd mailde dat ik nu niet moedeloos moest opgeven)
Ik ga wél
* ze een mail sturen via hun site (‘wizard’ noemen de grapjassen van xs4all dat klachtenformulier dat ze rechtstreeks de Thrash in filteren) waarin ik eis
– dat er binnen een week een monteur komt en zo niet
– dat ik van m’n verplichtingen word ontslagen en dat ze uit mijn leven verdwijnen.
Stelletje treurige losers dat ze zijn, die lui van xs4all 🙁
voor jou had bij de decemberpoll nóg wel een optie
mogen staan:
vechten met xs4all. 😉
dat het maar snel opgelost mag zijn!