To: doomenjd@jeanne-doomen.net
Cc: recepteo@jeanne-doomen.net, info@jeanne-doomen.net, receptennn@jeanne-doomen.net, recepteod@jeanne-doomen.net
Subject: Het probleem met de bijschrijving van uw opbrengst via het IDEAL systeem.
Geachte klant,
Wij kunnen uw opbrengst niet via het IDEAL systeem op uw rekening in het ING Bank N.V. bijschrijven.
Het probleem is, dat wij een klacht van de klant hebben ontvangen, die ons verzocht heeft het geld te retourneren.
Hieronder vindt u de gegevens van de betwiste betaling:
Datum: 17-12-2012
Naam: ING Bank N.V.
Kenmerk: 592839/2482
Omschrijving: Omzet iDEAL
Batch: 592839
Bedrag (EURO): 2.500,00
Om nadere informatie te verkrijgen of een consult aan te vragen klik hier.
Totdat deze vraag niet wordt opgelost, wordt het bijschrijven van het geld op uw rekening via het IDEAL systeem opgeschort.
Met vriendelijke groet,
Het ING Bank N.V.
Afdeling Betalingen van de IDEAL
ik zou het hle internetbankieren willen stoppen.
@Lies Maar dat kan toch! Gewoon weer overschrijfformuliertjes bestellen, invullen en bij jouw filiaal in de daartoe bestemde bus gooien, klaar.
zo eenvoudig is dt niet als je, zoals ikeen parter hebt die alles met internetbankieren doet.