Omdat ik een zak kippengraan thuis bezorgd wil hebben, bezoek ik de website van Ranzijn.
Ik vul daar mijn postcode in omdat ze zo kunnen zien wat de dichtstbijzijnde vestiging is en blijkbaar weersta ik niet hun vriendelijk verzoek er mijn emailadres en nog zo wat aan toe te voegen.
Ik bekijk wat de site te bieden heeft en denk: handig voor later.
Gisteren een email van Ranzijn: “Beste ,
Tijdens een van je bezoeken aan www.ranzijn.nl heb je een account aangemaakt. Omdat er na het aanmaken van het account geen bestelling is geweest, zijn we benieuwd of we je ergens mee kunnen helpen.”
Ik voel me wat overvallen maar ga toch verder rond kijken.
Denkend aan de zakken van 3-4 kilo die ik gewoonlijk koop (voor knagers, zangvogels en Loki) en die R. dan het huis binnen sjouwt.`
Ik gooi vast wat in het winkelmandje en denk: morgen verder.
Zoals ik ook wel bij amazon of bol.com doe.
Vanochtend alweer een mail van Ranzijn: “Bedankt voor je bezoek aan onze webshop. Wij hebben gemerkt dat je nog een aantal producten in het winkelmandje hebt staan. Geen probleem, we bewaren ze graag voor je!
Klik op de button onderaan deze email om je bestelling af te ronden.”
Maar intussen heb ik bedacht dat ik de prijzen aan de hoge kant vind.
Hoger dan in de winkel (meen ik me te herinneren).
In elk geval – leert google me – óók duurder dan andere webshops.
Die (bv) voor zakken van 10 kilo Royal Canin voor de Maine Coon niet alleen veel minder rekenen maar er ook nog eens gul 2 kilo *bij* doen.
Maar dadelijk zit ik met 12 kilo harde brokken die Loki niet blieft en dat wil ik ook niet.
Ik besluit een bezoek te brengen aan de fysieke winkel van Ranzijn.
Om een paar dingen te kopen, om de prijzen te vergelijken met die online.
En om een klein zakje brokjes voor de Maine Coon te kopen zodat Loki die kan proeven.
Geef een reactie