Hoe een dag te killen als wat al móet voor de afreis al is gedaan en een klein wasje en nog eens de tuin in lopen ook geen uren in beslag nemen.
Ik rommel wat aan en dan om half vier: geen internet.
En ook geen telefoon.
Geen paniek, denk ik.
Ziggo hapt naar adem. Ziggo zal er zo wel weer zijn.
Ziggo is er niet.
Om kwart voor vijf bel ik Ziggo (1,30 Euro per minuut met een maximum van 65 Euro en weet ik al dat digitale tv de standaard is geworden).
Geen melding over storingen. Wel: ze zijn niet in staat me snel te woord te staan. Sterker: “Houd rekening met een langere wachttijd dan u van ons gewend bent”.
Ik bel (vanaf m’n mobieltje) naar R.
Of hij kan kijken op de site van Ziggo. Of daar wel iets over een storing staat.
Nee hoor, niets.
Ik ben argwanend.
Langere wachttijd maar geen storing?
Het zal toch niet zo zijn dat Ziggo hoopt dat we dan denken dat het aan óns ligt zodat we extra lang in de wacht hangen terwijl er wel degelijk een storing is?
Een uur later: alles werkt weer.
Op de website:
Er is storing. Onze internet- en telefonie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de middag is opgelost. Onze excuses voor het ongemak
Jaja.
Geef een reactie