Een week geleden mailt Coolblue me dat ze mijn camera die ze op 12 december naar de reparateur zonden, déze week verwachten terug te krijgen. En dat ze hem dan zullen toesturen.
Daarna hoor ik niets meer.
Dús mail ik ze: “Hebben jullie enig idee wanneer ik mijn camera weer terug krijg? Ik mis ‘m.”
Per ommegaande deze reactie:
Beste Jeanne Doomen,
Beloofd is beloofd. Daar staan we voor bij Coolblue. Met alle Coolblue’ers werken we elke dag keihard om onze beloftes waar te maken.
Niet binnen 1 uur, maar binnen 24 uur
Helaas moeten we je vandaag teleurstellen. En daar balen we ontzettend van. Door de drukte op onze klantenservice lukt het ons niet om binnen 1 uur te reageren. Je krijgt daarom niet binnen 1 uur, maar binnen 24 uur een reactie.
Sorry voor het ongemak.
[Update: mail van Coolblue:
“Bedankt voor je bericht. Wat naar dat je je camera nog niet terug hebt. De camera mist jou ook. Hij belde gisteren nog.
De reparatie begint wat lang te duren; indien wij geen spoedig, positief bericht krijgen van de reparatiedienst zullen we een andere oplossing voor je gaan bedenken.”
Ik moest erg lachen om ‘de camera mist jou ook, hij belde gisteren nog’ 😀 ]
[Nog een update: ze hebben idd een ‘andere oplossing’ bedacht en ik krijg een nieuwe!]
oehoeboeroe zegt
hé, die update is goed nieuws! Fijn voor je.
Jeanne zegt
Goed, hè? prima service!!!
oehoeboeroe zegt
krijg je nu ook dat nieuwere model?
Jeanne zegt
Geen idee of er een nieuwer model *is*
oehoeboeroe zegt
ik dacht dat je overwoog dat te kopen omdat deze er juist niet meer was, maar dan zal ik wel abuis zijn!
Jeanne zegt
Ik had de TZ70 en die krijg ik nu ook, wat ik bedoelde is dat ik niet weet of er een update van de TZ70 is. Ik had destijds ter vervanging de TZ80 besteld omdat ik een stapje hóger wou maar die begreep ik niet.
oehoeboeroe zegt
dan is het handig dat je de TZ70 weer krijgt. Weet je in elk geval wat je kunt verwachten. Goed geregeld!